Palautus ja vaihto

PALAUTUSKÄYTÄNTÖ

Voit palauttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa tilauksen toimituksesta, mikäli tuote on alkuperäisessä kunnossa ja siinä on kaikki etiketit jäljellä. Tuotteen tulee olla moitteettomassa kunnossa, sitä ei saa olla käytetty tai muutettu millään tavalla. Varaamme oikeuden evätä kaikki palautukset, joita ei ole hyväksytty laadunvalvonnassamme.

Maksun palautus

Kaikkiin palautuksiin lisätään palautusmaksu, joka vähennetään hyvityksestäsi. Vaikka lähettäisit takaisin useita tilauksia yhdessä paketissa, palautuskulut veloitetaan jokaisesta tilauksesta. Saat hyvityksen samalla maksutavalla, jota käytit ostohetkellä. Tuotteen palautuksesta hyvityksen saamiseen voi kulua jopa 14 päivää. Heti kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat automaattisesti vahvistussähköpostin Jos olet tehnyt ostoksesi Klarnan kautta laskulla ja olet tekemässä palautusta, suosittelemme, että menet Klarnan portaaliin ja ilmoitat palautuksestasi. Kun olet tehnyt tämän, laskusi keskeytetään 21 päiväksi / kunnes olemme rekisteröineet palautuksesi. Kun olemme rekisteröineet palautuksesi, Klarnadirekt saa ilmoituksen ja päivittää ja lähettää uuden laskusi sähköpostitse.

Kuinka palata

1. Aseta tuote alkuperäiseen pakkaukseensa.
2. Täytä ev. palautuskuitti ja laita se pakkaukseen.
3. Kiinnitä palautustarra pakkauksen yläosaan.
4. Palauta paketti Postnord-edustajalle.
5. Pyydä aina kuitti, jossa on seurantanumero, jos jotain tapahtuu tiellä.Jos teit tilauksen Postnordin kautta, voit jättää paketin noutopaikasta tai toiseen Postnordin toimituspisteeseen.Jos teit tilauksen Schenkerin kautta, voit jättää paketin noutopaikasta tai muuhun Schenkerin jakelupisteeseen.Jos sinulla on kysyttävää palautuksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Olemme valmiina auttamaan: support@gospara.com

Byten

Spåra Group AB:lla ei ole mahdollisuutta hallinnoida verkkokaupastamme ostettujen tavaroiden vaihtoa. Lähetä palautuksesi noudattamalla yllä olevia ohjeita. Heti kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat hyvityksen samalla maksutavalla, jota käytit ostoksen suorittamiseen. Tee uusi tilaus, jos haluat eri koon tai värin.

Ilmainen palautus myymälässä

Voit palauttaa verkkokaupastamme tilatut tuotteet myymälöissämme / toimistoissamme 14 päivän sisällä. Kesytti tilausvahvistuksen ostokuitiksi. Saat hyvityksen ostohetkellä käytetyllä yhteismaksutavalla.

Valitukset

Teemme aina parhaamme lähettääksemme kaikki tavarat täydellisessä kunnossa. Jos olet vastaanottanut vaurioituneen tai viallisen tuotteen, lähetä heti kuva, josta voimme selvästi nähdä virheen ja selittää virheen Lähetä kuva osoitteeseen support@gospara.com, niin palaamme asiaan mahdollisimman pian. Reklamaatiopyyntösi tulee tehdä heti, kun huomaat virheen, kohtuullisen ajan kuluessa. Hyväksymme vain valmistusvirheistä johtuvat reklamaatiot. Tavaroita, jotka ovat vaurioituneet päivittäisessä käytössä, ei pidetä viallisina. Käsittelemme vain viallisia yksiköitä verkkokaupassamme tehdyistä tilauksista. Jos hyväksymme reklamaatiosi, lähetämme sinulle sähköpostitse uuden palautusilmoituksen, jota käytät viallisen vaatteen palauttaessasi. Älä käytä palautuskuittia mahdollisimman paljon. tule paketissasi, koska palautukset ja reklamaatiot käsitellään erikseen.